درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم. خیلی خوش اومدید. لحظات خوشی رو براتون آرزو می کنم. برای بهبود وضعیت وبلاگم، لطفا نظر بذارید. هر چه که دل تنگتان خواست بگویید. من بگوشم. بازم میگم:مررررررررسییییییییییییی!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 4635
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


کد آهنگ
آلیوم




آدمک آخر دنیاست، بخند!

                                                     آدمک مرگ همین جاست، بخند!  

دست خطی که تو را عاشق کرد،

                                                        شوخی کاغذی ماست، بخند!

آدمک خر نشوی گریه کنی!

                                                             کل دنیا سراب است بخند!

آن خدایی که بزرگش خواندی،

                                                        به خدا مثل تو تنهاست، بخند!

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh.s
ساعت22:28---17 تير 1391
سلام عزیزم...

من هنوز مطالبتو نخوندم...

ولی سیو میکنم میخونم...

میدونم که خوبه...
ممنون عزیز دلم. خودتم خوبی نفسی. عاااااااااااااااشقتمممممممممم!


عسلی1376 
ساعت9:07---24 ارديبهشت 1391
سلام دوست گلم وبلاگت خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییییییی خوبه پاسخ:خودتم خییییییییییلییییی ماهی عسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 8:51 ::  نويسنده : zoha