مرگ
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم. خیلی خوش اومدید. لحظات خوشی رو براتون آرزو می کنم. برای بهبود وضعیت وبلاگم، لطفا نظر بذارید. هر چه که دل تنگتان خواست بگویید. من بگوشم. بازم میگم:مررررررررسییییییییییییی!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 4639
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


کد آهنگ
آلیوم




 از یک عاشقِ شکست خورده پرسیدم:                               

بزرگ ترین اشتباه؟                                          

گفت: عاشق شدن...                                            

گفتم: بزرگ ترین شکست؟                                           

گفت: شکستِ عشق...

گفتم: بزرگ ترین درد؟

گفت: از چشمِ معشوق افتادن...

گفتم: بزرگ ترین غصه؟

گفت: یک روز چشم های معشوق رو ندیدن...

گفتم: بزرگ ترین ماتم؟

گفت: در عزای معشوق نشستن...

گفتم: قشنگ ترین عشق؟

گفت: شیرین و فرهاد...

گفتم: زیباترین لحظه؟

گفت: در کنارِ معشوق بودن...

گفتم: بزرگ ترین رویا؟

گفت: به معشوق رسیدن...

پرسیدم: بزرگ ترین آرزوت؟

اشک توی چشماش حلقه زد و با نگاهی سرد گفت:

مرگ....

 

                                                                



نظرات شما عزیزان:

پریسا2013
ساعت17:48---25 مرداد 1391
حرف دلمو زدی خواهرپاسخ:خواهر برات بمیره...

من و او
ساعت21:37---20 تير 1391
ممنون که بم سر زدید وبلاگتون خوشکل و مطالبم مفید

موفق باشید همیشه
ممنون از لطفتون دوست عزیز.


sogol
ساعت11:21---24 ارديبهشت 1391
یعنی این قدر غمگینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:47 ::  نويسنده : zoha