درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم. خیلی خوش اومدید. لحظات خوشی رو براتون آرزو می کنم. برای بهبود وضعیت وبلاگم، لطفا نظر بذارید. هر چه که دل تنگتان خواست بگویید. من بگوشم. بازم میگم:مررررررررسییییییییییییی!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 4620
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


کد آهنگ
آلیوم




 از غم خبری نبود اگر عشق نبود
دل بود ولی چه سود اگر عشق نبود؟

بی رنگ تر از نقطه ی موهومی بود
این دایره‌ی کبود، اگر عشق نبود

از آینه‌ها غبار خاموشی را
عکس چه کسی زدود اگر عشق نبود؟

در سینه‌ی هر سنگ دلی در تپش است
از این همه دل چه سود اگر عشق نبود؟

بی عشق دلم جز گرهی کور چه بود؟
دل چشم نمی گشود اگر عشق نبود

از دست تو در این همه سرگردانی
تکلیف دلم چه بود اگر عشق نبود؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا2013
ساعت17:51---25 مرداد 1391
دیونمون کردی همش عشق عشق عشق

پاسخ:فدات. نه اینکه خودت......


ترانه20
ساعت6:52---17 تير 1391
ضحي خانم

ميشه درمورد وبت بگي.

آليوم يعني چي؟

اسمش كه قشنگه

دوست دارم بدونم چيه؟
سلام دوست عزیز. آلیوم اسم یه گل خیلی قشنگه. حتما براتون عکسشو می ذارم. مرسی از اینکه سر زدی.


fatemeh.s
ساعت11:29---11 تير 1391
یک شبـی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد برلب درگاه او

پرز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خارم کرده ای؟

بر سلیب عشق دارم کرده ای؟

جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای

خسته ام زین عشق دل خونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یکجا باختم

سوختم در حسرت یک یاربت

غیر لیلا بر نیامد از لبت

حال این لیلا که خارت کرده بود

درس عشقش بیقرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم


پاسخ: م سی عزیزم. خیلی قشنگه. بازم بهم سر بزن گلم


حورا
ساعت17:52---29 خرداد 1391
سلام گلم

اومدم بهت سرزدم

راستی میدونی من هنوز امتحان زیست ندادم؟

وقتی ازت ادرس بلاگتو پرسیدم داشتم زیست برا فردا می خوندم.

راستی چجوری یاد گرفتی بلاگ بسازی؟؟؟

من خیلی دوست دارم یاد بگیرم.

دوست دارم گلم

بدون ندیدن بهانه ای برای از یاد بردن نیست.

بای بای........پاسخ:حورا جونم مرسی اومدی. به یادتم


محمد رفیع
ساعت20:05---20 خرداد 1391
عالیه

ادامه بدهمرسییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 19:59 ::  نويسنده : zoha